مخزن هاي آماده و پيش ساخته فايبرگلاس مخزن هاي آماده و پيش ساخته فايبرگلاس .

مخزن هاي آماده و پيش ساخته فايبرگلاس

افزايش بازديد سايت و كليك گوگل 1 تا 10 دقيقه ارتقا زمان ماندگاري در سايت

سفارش و خريد جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


ويژگي و قابليت هاي سرويس/محصول و خدمات:


●هدف اين سرويس علاوه بر ارتقا ctr و افزايش رتبه كلمات كليدي ارتقا فوري Daily Time on Site مي باشد

●ارتقا CTR استراتژي موفق، مناسب همه وب‌سايت‌ها

●ارتقا فوري Daily Time on Site استراتژي هدفمند مناسب كليه بزينس هاي آنلاين

●تاثير سريع و نتايج شفاف

●صرفه جويي در زمان و بازگشت سرمايه با نرخ جذب بالاي مشتريان جديد

●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي

●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

قابليت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري 1 دقيقه تا 10 دقيقه

●فاقد قابليت جستجو بازگشتي و بازديد صفحات سايت

●فاقد قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحه سايت

راهبرد و مزاياي سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري
جستجو و خريد كليك گوگل تجاري شيك رنك

خريد سرچ و كليك ارگانيك گوگل نسخه تجاري - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاري ★1 دقيقه تا 10 دقيقه★ - ارتقا فوري Dwell Time - ارتقا فوري Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت - افزايش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزايش Average CTR تا 100 درصد كسب بهترين نتيجه در Average position - كاهش و بهبود تدريجي رنك الكسا ايران و جهاني - كسب امتياز از الگوريتم جديد گوگل - در نتيجه ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي از صفحات پاييني گوگل تا رديف برتر در Google
جستجو و كليك ارگانيك گوگل تجاري


صفحه يك گوگل رديف اول گوگل رويا نيست .

هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است اگر بازديد كننده مدت زيادي را در سايت سپري كرده است احتمالا محتواي آن صفحه پاسخ گوي نياز او بوده پس محتواي مفيدي است.

در نتيجه اين صفحه شرايط كسب جايگاه بهتري در نتايج گوگل را دارد. Google مي داند كه CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سايتي CTR پايين تري داشته باشد به طور حتم گزينه مناسبي براي حضور جايگاه نخست و رتبه 1 گوگل نيست و جايگاه خود را از دست ميدهد.

با بسته هاي خريد جستجو گوگل تجاري ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه تجاري فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

ميانگين مدت سپري شدن كاربر در سايت و Dwell Time هر يوزر بعد از لحظه جستجو و كليك تا لحظه خروج از سايت 1 دقيقه تا 10 دقيقه قابل انتخاب مي باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۳۶ توسط:milad موضوع: نظرات (0)

قالب بسته اي براي ساخت مخازن فايبرگلاس

انواع روش هاي ساخت مخزن فايبرگلاس وجود دارد كه بهترين آن ساخت با استفاده از دسگاه هاي قالبگيري فشرده است كه در نهايت مخزن فايبرگلاس با كيفيت بالاتري ساخته مي شود
در اين فراين اليافي  كه از قبل با رزين آغشته شده است (به طور معمول اپوكسي). و در مرحله سخت شدن قرار دارد در اين حالت شبيح ماده است كه نه مايع و نه جامد است.

براي جلوگيري از اينكه به طور كامل مواد سخت نشود بايد مواد آماده سازي شده را مناسب با زمان و مقدار توليد آماده كنيد.

سپس الياف ها به شكل هاي مورد نياز برش داده مي شود و در قالب ها به صورت لايه ها اعمال مي شود.

سپس يك كيسه خلاء روي مواد قرار مي گيرد و پمپ خلاء همه هوا را بيرون مي كشد و لايه ها را به هم فشرده مي كند و مواد را تثبيت مي كند.

بعد از آن قالب هوا گيري شده درون كوره قرار مي گيرد كه در ابتدا مواد را نرم تر (مايع ) مي كند تا فيبرها مرطوب شوند.

.با افزايش دما ، رزين پليمريزه مي شود و سخت مي شود.

از مزاياي استفاده از اين روش توليد كامپوزيت، كنترل بسيار تنگ نسبت الياف ، خالي بودن حفره ها و محل دقيق پارچه و يكنواختي ضخامت است.

از اين روش توليد ورق هاي كامپوزيت معمولاً براي محصولات هوافضا و قطعات سبك وزن با كارايي بالا استفاده مي شود .

اطلاعات طراحي

كامپوزيت ها مانند هر ماده اي داراي مزايا و معايبي است ، با اين حال ، در كاربردهايي مانند خوردگي ، توليد حجم كم ​​تا زياد ​​، قطعات بسيار بزرگ ، قطعات نا همگون يا گرد شده و قطعات نياز به استحكام بالا و خاص ( مانند نوك موشك ها و ماهواره ها ) ، كامپوزيت ماده اي با قابليت هاي  بسيار بالا براي فرايند هاي علمي و عملي مي باشد است.

كامپوزيت ماده ايده آل يك طراح است ، زيرا قطعات را مي توان در جهت و استحكام براي مكان هايي كه با قرار دادن مواد استراتژيك و جهت گيري جهت فيبر لازم است ، طراحي كرد. طراحي و انعطاف پذيري ساخت كامپوزيت ها ، فرصتهايي را براي ادغام قطعات و تركيب بسياري از ويژگي ها در قسمت هاي مختلف را فراهم مي كند

 

تجزيه و تحليل مكانيكي مواد كامپوزيت

خواص مكانيكي فلز و پلاستيك ايزوتروپيك هستند (استحكام و سختي يكسان همه جهت ها است). خصوصيات مكانيكي مواد كامپوزيتي ضد ناهمسانگرد است (استحكام و سفتي متفاوت بسته به جهت الياف و بارگيري). تفاوت بين خصوصيات ايزوتروپيك و ناهمسانگرد تجزيه و تحليل طراحي كامپوزيت را پيچيده مي كند ، اما اكثر برنامه هاي FEA از قابليت آناليز كامپوزيت برخوردار هستند. خاصيت ناهمسانگرد مواد كامپوزيت به مهندس اين امكان را مي دهد تا مواد كامپوزيت را جا به جا كند تا در مناطقي و جهت هايي كه در آن مورد نياز است استفاده كند و در صورت نياز ، مقاومت و سفتي خود را اضافه كرده و در نتيجه وزن و هزينه كاهش مي يابد. مهندسان ما در گروه صنعتي ناب زيست بسيار خوشحال هستند كه در زمينه تحليل و طراحي مي توانند به شما كمك مي كنند ، اگر در زمينه تحليل شيميايي و طراحي سازه به مشكلي برخورديد فقط كافي است به وبسايت گروه صنعتي ناب زيست به نشاني www.naabzist.net مراجعه نموده و يا از طريق مشاره هاي 09124265750 يا 09127051674 با كارشناسان اين شركت تماس بگيريد .

قالب بندي پنل كامپوزيت

از انواع قالب ها براي تعريف شكل قطعات كامپوزيت استفاده مي شود ، قسمت هاي مختلف مخزن ، اشكال و ويژگي هاي قالب ها را انتخاب مي كند ،  بنابراين كيفيت اين قسمت به شدت تحت تأثير كيفيت قالب قرار مي گيرد ، قالب ها مي توانند به صورت نر يا ماده باشند تا بشود آن ها را در كنار افزايش ميزان استحكام مكانيكي ، كنار هم به مخزن تبديل نمود قالب هاي نر و ماده رايج ترين نوعه قالب گيري هستند و بخشي را با سطح بيروني صاف توليد مي كنند در حالي كه يك قالب نر يك سطح داخلي صاف را توليد مي كند .

يا توليد بسيار كوتاه (كمتر از 10 قسمت) ، قالب هاي موقت را مي توان از چوب ، كف ، گل رس يا گچ تهيه كرد. اين قالب ها مقرون به صرفه بوده و به سرعت قابل ساخت مي باشد كه باعث مي شود قطعات نمونه اوليه ارزان قيمت ساخته نشوند. براي توليد حجم بيشتر ، قالب ها به طور معمول با فايبرگلاس ساخته مي شوند. اين قالب ها 10+ سال و 1000+ چرخه اميد به زندگي دارند. قالب هاي فايبرگلاس ارزان قيمت بوده و معمولاً فقط 6 تا 10 برابر قيمت آن هزينه مي شود.

قالب يك تصوير آينه اي از قسمت است. براي ايجاد قالب ، مستر (پلاگين) لازم است. استاد مي تواند يك قسمت واقعي باشد يا از چوب ، فوم ، گچ يا خاك رس ساخته شود. شكل و پايان دقيق استاد به قالب منتقل مي شود. پس از اتمام كار استاد ، جلا داده مي شود ، موم مي شود و قالب روي استاد ساخته مي شود. تكنيك ساخت قالب شبيه به ساخت قسمت فايبرگلاس است به جز اينكه از مواد ابزار (روكش ژل ، رزين و پارچه) براي تهيه قالب با دوام استفاده مي شود كه داراي انقباض كم و پايداري بعدي خوب است. پس از ورقه ورقه شدن قالب ، با چوب ، فايبرگلاس يا يك سازه فلزي تقويت مي شود تا از حفظ شكل مناسب اطمينان حاصل شود. سپس قالب از استاد خارج شده و در مرحله توليد قرار مي گيرد.

قيمت مخزن فايبرگلاس

ما در بسياري از مراحل توليد مخزن پنلي كامپوزيت متخصص هستيم ، مهندسان ما مي توانند به شما در تعيين بهترين فرآيند براي درخواست خود كمك كنند.

علاوه بر اين ، ما مي توانيم مونتاژ ، چمدان ، بسته بندي و حمل و نقل را انجام دهيم تا شما يك محصول كامل كليد در دست دريافت كنيد.

قيمت مخزن فايبرگلاس به عواملي همچون حجم مخزن ، تعداد ورق هاي استفاده شده ، روش اجرا ، نوع و ضخامت مخزن ، متريال مورد استفاده در ساخت مخزن ، محل اجرا ، زير سازي مخزن ، وزن و ........ بستگي دارد . گروه صنعتي ناب زيست به عنوان برترين توليد كننده مخزن جي آر پي در سال 94 با سابقه 15 ساله توليد انواع مخازن فايبرگلاس مانند مخزن كامپوزيتي ، مخزن جي آر پي و مخازن اس ام سي ، در كنار دانش روز دنيا مخازن با كيفيت و استاندار را با كمك كارشناسان و كادر مجرب و با تجربه خود ، اقدام به توليد مخازن جي آر پي با كيفيت و از نظر اقتصادي به صرفه ، مي نمايد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۷:۳۸ توسط:milad موضوع: نظرات (0)